آدم فضایی‌ها در غار۳۰ هزار ساله

سالهاست که اولین پوستهای انسان روی دیواره های غار مورد توجه دانشمندان دیرینه شناسان است.

گرچه طبیعت شناسان تاکنون توانسته اند نقش اصلی بسیاری از نقاشی های غار (از حیوانات اهلی گرفته تا ماموت ها تا گوزن ها یا جغدها) را با اطلاعاتی در مورد تاریخچه تکامل زیستی حیوانات شناسایی کنند. فضا. انسانها و حیوانات. ذاتاً عجیب توصیف شده است.

باستان شناسان اسرائیلی اکنون می گویند که آنها توضیحی علمی در مورد ریشه این نقاشی ها یافته اند که می تواند دلیل وجود آنها را توضیح دهد.

آدم فضایی‌ها در غار۳۰ هزار ساله

محققان دانشگاه تل آویو می گویند انسانهایی که برای نقاشی در پارینه سنگی فوقانی یا بالایی (بین 12000 تا 50،000 سال پیش) به غارهای تو در تو و صعب العبور و تو در تو لانه می رفتند ، به نور نیاز داشتند. در نتیجه آنها مشعلی با خود بردند تا بتوانند تصویری را که در حال نقاشی روی دیوار غار بودند ، ببینند که باعث ایجاد توهم در ذهن آنها شد.

در واقع مشعل حریق با سوختن در محیط باریک و بسته غار میزان اکسیژن محیط را کاهش می دهد. شرایطی که باعث هیپوکسی (کمبود اکسیژن) در مغز می شود. فرد را از حالت هوشیاری خارج می کند و در موارد حاد می تواند احساس خوشبختی ، توهم و تجارب ذهنی و انتزاعی از محیط را در ذهن ایجاد کند.

دانشمندان برای رسیدن به نتیجه گیری خود ، از داده های مربوط به اثرات هیپوکسی بر روی انسان در ارتفاعات و نرم افزاری که شرایط داخل غارهای کوچک پارینه سنگی را شبیه سازی می کند ، استفاده کردند.

نقاشی 45000 ساله؛ قدیمی ترین نقاشی سنگ جهان در اندونزی کشف شده است
غار نئاندرتال ها از آتش برای روشنایی استفاده می کردند
محققان می گویند این انسانهای اولیه دلیل علمی این احساس را کاملاً درک نکرده اند و احتمالاً آن را به قدرتهای خارق العاده و جادوی معنوی غارها نسبت داده اند.

محققان در مقاله خود در مجله علمی “باستان شناسی؛” این نقاشی ها نوعی تزئین غار هستند ، اما این تزئینات نیست که باعث برجسته شدن غارها می شود ، بلکه دلیل نقاشی و تزئین غارها به دلیل قدرت های متعالی است. “، آگاهی و فرهنگ می نویسد.” “با نور مصنوعی و اثر کاهش اکسیژن در یک محیط بسته ، مردم احساس می کنند که به طریقی یا دیگری وارد دنیای دیگر می شوند.”

گیل کدار ، محقق و روانشناس دانشگاه تل آویو گفت: “ما تعجب کردیم که چرا اولین انسانها به چنین مکانهای دور و تاریکی رفتند؟” “غارهایی که باید با یک گذرگاه بسیار باریک و فضای محدود برای اینکه سر شما دائما به سقف برسد ، یک مایل را طی کنیم تا به انتهای آن برسیم.”

در اوایل ماه نوامبر ، یک تیم بین المللی از محققان دسته هایی از تاتورای جویده شده را که به مواد مخدر و توهم زا معروف است ، در ترکهای سقف غار پینویل ، کالیفرنیا ، ایالات متحده پیدا کردند.

درباره ی oprikfiore408

مطلب پیشنهادی

افراد واکسینه شده ناقل کرونا هستند

کارشناسان همچنان از افراد واکسینه شده علیه کرونا می خواهند که پروتکل های بهداشتی را …